2013. szeptember 21., szombat

Chapter Twenty

*Jiyeon POV*
Reggel, amikor felkeltem rájöttem, hogy nem igazán beszéltük meg Bommal, hogy ő jön-e ma iskolába, avagy sem. Elkezdtem a telefonom után nyúlni, majd kikerestem a nevét és tárcsáztam. Megcsörgettem párszor, de nem igazán akart reagálni... Egyébként biztosan megcsörgettem vagy ötször szóval garantált, hogy felkelt, csak túl komás ahhoz, hogy beszélgessen velem. Fogtam és kikeltem az ágyamból, és hallottam, hogy Dongwoo ismét a konyhában alkot valamit. Szépen bebattyogtam az ajtóig, majd megálltam ott.
- Öh - támaszkodtam neki az ajtófélfának - kérlek, csomagolj már nekem valami kaját, mert nem akarom a pénzem költeni. Köszönöm.
- Mondd ki!
- Mit mondjak ki?
- Az érzéseidet!
- Éhes vagyok.
- De nem így gondoltam, hanem amit irántam érzel! Ha kimondod, csinálok neked kaját.
- Szeretlek!
- Ha ezt Daehyun hallotta volna - ért fülig a szája - Daehyunnak mondtad már egyébként?
- Sajnos még nem, de mindennek eljön majd az ideje. Mondjuk, ennek pont eljön lassan - mosolyogtam. - Egyébként gyorsan csomagolj nekem kaját, mert nem sokára elindulok.
- Hogy akarsz te elindulni nem sokára, amikor még pizsama van rajtad? Gondolkozzál már légy szíves. Menjél és öltözzél át! - nyomott ki a konyhából. - Meg fogom csinálni, ne aggódj. Na, irány a szobádba átöltözni.
- Rendben van, „anya” - ráztam meg a fejemet. Szépen bebattyogtam a fürdőszobába ahol elvégeztem a reggeli szokásaimat, majd ezután a szobámba vezetett az utam. Éppen az ágyamon feküdtem, amikor észrevettem, hogy egy fej félig bent van az ajtómon. Kicsit meglepődtem, majd egy kicsit felültem az ágyamon és rájöttem, hogy az én csodálatos legjobb barátnőm feje kandikál befelé. Visszavágtam magam, majd feltettem a kérdést.
- Te mit keresel itt hajnalok hajnalán? - kérdeztem, mire bejött az ajtón és rám ugrott, majd elkezdett ölelgetni.
- Úgy hiányoztál, és megbeszélni valóink vannak - mosolygott.
- Mint például?
- Mi történt tegnap Daehyunnal? Yongguk mondta, hogy Daehyunnak NAGY tervei voltak - emelte ki a nagy szót.
- Hát elvitt engem egy tropikáriumba amit imádtam! Aztán sok-sok mindent megnéztünk, ettünk csirkét meg minden aztán elvitt valami tetőre és megcsókolt.
- Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?! Hogy mit csinált?
- Most miért vagy te ezen annyira fenn akadva? Az emberek, akik szeretik egymást szoktak ilyet csinálni!
- És legalább jó volt?
- Na, jó, hagyjál ezekkel a kérdésekkel - nyomtam le magamról. - Na és veled mizu? - kérdezetem mire eltakarta az arcát, ami azt jelenti, hogy elpirult.
- Tetszik nekem egy fiú.
- Na, végre rájöttél, hogy tetszik neked Yongguk.
- Mi? Dehogy is.
- Akkor ki a franc tetszik neked?
- Hát... Magas... szőke... kicsi.... szereti a koktél paradicsomot... és nem akarom kimondani a nevét... Ez olyan zavarba ejtő.
- Oh... MI?! Hogy...?
- Hát... Sokat beszéltünk skypeon... meg... meg minden. Aztán egyszer csak megtörtént. Te számítottál arra, hogy ezt fogod érezni Daehyun iránt? - kérdezte mire megráztam a fejemet - Na, látod? Én sem terveztem, csak egyszerűen megtörtént, és fogalmam sincs, hogy mit csináljak...
- Mit tehetnél ilyenkor? Próbálj vele tölteni több időt - mosolyogtam - Ez az egyetlen logikus lépés. Erre ő csak bólogatott majd, én felpattantam az fekvőhelyemről, majd a szekrényemhez léptem, és elkezdtem kiszedni az egyenruhámat. Szépen magamra vettem majd kimentem a konyhába azzal a céllal, hogy leellenőrzöm, hogy Dongwoo drága megcsinálta-e a kajámat, ami tuti két, vagy három szendvics lesz, de az is tökéletes. Éppen jókor mentem be, mert láttam, hogy most csomagolja be.
- Oh! - fordult hátra, mert megtoltam egy kicsit a széket, aztán ő pedig ijedős, és szokás szerint most is összerezzent egy kicsit.
- Bocsi - mentem oda, majd megöleltem.
- Egyébként jött neked valami levél - mondta.
- Milyen levél?
- Hát honnan tudjam? Akármennyire is közel állok hozzád, nem nyithatom ki, mert semmi közöm hozzá. Bár lehet, megkelletet volna tennem - vakargatta a tarkóját - Itt a kajád, a küldemény pedig az nappaliban van az asztalon.
- Köszönöm - mondtam, majd szépen odadobtam a kajámat Bomnak, de figyelmeztettem - Nem azért dobtam oda, hogy megedd! Rakd bele a táskámba.
- Rendben - vágott szomorú fejet.
Ezután szépen becammogtam a nappaliba, majd a kezembe vettem egy rózsaszín kis borítékot, szépen kinyitottam, és elém tárult egy esküvői meghívó. Ahogy láttam tényleg csak nekem szól, DE megpillantottam azt, hogy vihetem magammal a barátomat, meg még valakit. Tehát jön velem Daehyun, meg Bom! Meg még kitudja, hogy ez a kettő kit hoz magával. Szerintem az lesz, hogy én hívom Daehyunt ő pedig az egész bandát... Plusz még azt is hiszem, hogy kisbusszal kell mennünk... Előre félek.
Egyébként a nagynénim közeli barátnőjének, a lányának az esküvője lesz, akivel régen rengeteg időt töltöttünk együtt, és a kapcsolatunk is elég jó. Örülök, hogy meghívtak, mert szeretem az esküvőket. Két hét múlva lesz, addig tájékoztatok mindenkit. Bomnak még most nem akarom megemlíteni, mert túlságosan bepörög... Szeret esküvőkre járni, mert olyankor sok a kaja, és ő meg imád enni.
- Indulnotok kellene, mert a végén még elkéstek! - kiabálta el magát Dongwoo.
- Jó megyünk. Nyugodj meg, oda érünk... még bőven - kiabáltam vissza, majd kihúztam Bomot a szobámból, majd szépen magunkra húztuk a cipőnket, és elindultunk. Elmentünk a buszmegállóig, majd vártunk egy kicsit. Nem igazán beszélgettünk most egymással, de valahogy érzem, hogy az esküvőn így is-úgyis bepótoljuk. Vagyis csak akkor, ha Daehyun hagyja számunkra.
Amikor beért elénk a busz, szépen felszálltunk, majd külön helyekre ültünk le. Az utazásunk után a sulihoz érve megöleltük egymást, majd kettéváltak utjaink.
Ezután miközben végig mentem a folyóson érdekes dolgok ütötték meg a fülemet. „Miért pont ezt a lányt választotta egy híresség?” Magam sem tudom. Nem értem, hogy miért, de mindegy. Már az osztálynál tartottam amikor - akit most már megismerek - Hyosung beállt elém.
- Nem is olyan rég azt mondtad, hogy csak talán érzel iránta valamit! Akkor most miért erősítette meg, hogy együtt vagytok?! - kérdezte.
- Mint múltkor, most sem zavartatod magad, és belevágsz rögtön a közepébe... - sóhajtottam. Miért von egyáltalán felelősségre? Tehetek én róla, hogy Daehyun így döntött? - Egyébként én később tudtam meg...
- De tényleg együtt vagytok? - kérdezte egy kicsit elszomorodva.
- Tényleg. Halál komolyan!
- Pedig én jobban illenék Daehyunhoz! - mondta.
- Sajnos lehet, hogy ezt ő nem egy gondolja. Sőt biztos vagyok benne. Egyébként meg, ha ennyire téged akart volna, akkor nem rám tapadt volna, hanem rád.
- Még nem is látott élőben! - mondta, majd én csak összeszűkült szemekkel néztem rá. Hirtelen eszembe jutott. Egy emlékkép ugrott be.
- De már látott, csak nem biztos, hogy emlékszik rád - mosolyogtam, mire ő ledöbbent.
- Te-te láttál, amikor a fantalálkozón voltam? - kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Láttalak bizony! - nevettem.
- Attól függetlenül remélem hamar szakítani fogtok! Mindvégig a bukásotokért fogok imádkozni!
- Ha neked ettől jobb lesz... Csináld csak. Lehet, hogy az imáid miatt évekig együtt leszünk. Na, mindegy. Szia - mondtam.

Ezután még mászkáltam egy kicsit a folyosón, majd hallgattam a többieket is, hátha mondanak valamit. Volt még több ilyen, mint Hyosung de voltak nagyon aranyos lányok illetve meglepőmódon fiuk is, akik szép dolgokat mondtak. Például „Olyan aranyosak, szerintem összeillenek” vagy „Örülök, hogy oppa megtalálta az igazit.” Ezeken akarva és akaratlanul elmosolyodtam, mert hatalmas örömmel töltöttek fel. Arról a lányról meg már meg is feledkeztem. Kár, hogy egy osztályterembe kell vele ülnöm.

*Bom POV*
Miután elváltunk Jiyeonnal rögtön az osztályterem felé vettem az irányt. Igazából így utólag átgondolva meg kellett volna kérnem, hogy kísérjen el, mert félek az emberektől. Mi van, ha a második lépésemnél megölnek? Oké Bom nem vagy normális… - szidtam magamat.
Szép lassan és ide-oda kapkodva a fejemet elindultam az osztálytermem felé. Ott talán biztonságban leszek. Azonban mindenki engem bámult! Miért vagyok én olyan nagy szám? Egyre rosszabbul éreztem magam a vizslató tekintetek kereszttüzében így elkezdtem rohanni az osztálytermem felé. Igen szó szerint rohantam. Nem kellett volna, mert mire az osztályba értem eléggé rosszul lettem.
Mikor berontottam mindenki engem nézett. Jaj, ne már itt is?! A mellkasomat fogva gyorsan kapkodtam a levegőt. Hogy én mennyire utálom ezt… Gyorsan levágtam a táskám majd leültem a székemre. Még mindig elég ramatyul voltam így MinAh sietett a segítségemre. Tudják, hogy ilyenkor a gyógyszeremre van szükségem szóval gyorsan elkezdett kutakodni a táskámban. Ezer évnek telt mire végre a kezébe akadt. Gyorsan remegő kezekkel lecsavarta a tetejét majd a kezembe nyomta a megfelelő adagot. Mivel most tényleg nagyon rosszul lettem muszáj volt két darabot bevennem belőle. Gyorsan lenyeltem a gyógyszert majd kezdtem egyre jobban lenni. Tényleg azt hittem meghalok, vagy minimum a kórházban kötök ki… 10 perc múlva már olyan állapotban voltam, hogy meg tudjam nyugtatni MinAht semmi gond.
- Úr isten! Mi történt Bom? – kérdezte kétségbeesetten barátnőm.
- Csak… csak, menekültem – lihegtem.
- Mégis mi elől?
- A megvető tekintetek elől.
- Mégis miről beszélsz? Megijesztesz.
- Te szereted a B.A.P-t nem?
- Még szép – villantotta meg aranyos mosolyát.
- Akkor gondolom, tudod, hogy mi van körülöttünk…
- Juj, tényleg kérdezni is akartam csak kiment a fejemből mikor itt… tudod.
- Igen MinAh, tudom.
- Szerencsés a barátnőd nagyon – mondta egy csalódott mosoly kíséretében. – Persze te is. Örülnék neki ha Yongguk oppa engem szeretne ennyire, mint téged. Tényleg nagyon aranyosak vagytok.
- Ö… köszönjük, azt hiszem. Igazából mi csak barátok vagyunk. Nekem ő olyan mintha a bátyám lenne.
- Akkor nem jártok?
- Nem – ráztam a fejem. – Valószínű nem is fogunk.
- Kár… Pedig ha oppának barátnője lesz akkor az te legyél. Aranyosak vagytok együtt nagyon.
Én Zeloval akarok aranyos lenni… Persze igen örülök neki, hogy aranyos vagyok Gukkieval, de… nem tudom mi, de.
- Zeloval nem vagyok aranyos? – kérdeztem meg hirtelenjében, bár ne tettem volna. Most biztosan hülyének néz, mert elég fura fejet vágott be.
- Ö… De. Vele is nagyon aranyos vagy, de azért inkább YonBom párti vagyok – mosolygott.
- Hogy mi? – kérdeztem értetlenül.
- A couple nevetek.
- Ja, aha, most már értem.
- Aj, a pároknak szoktak adni neveket és a ti párosotoknak YonBom a neve. Ez olyan, mint a DaeJae vagy ami már inkább aktuális a JiHyun – mondta mire értetlen fejet vágtam – Daehyun és Youngjae, Jiyeon és Daehyun.
- Oh, már minden világos – mosolyogtam. Nem sokkal később bejött a tanár is és elkezdődött az óra. Egyáltalán nem tudtam koncentrálni. Végig az járt a fejemben, hogy vajon, hogyan fogok innen kijutni? Az osztálytársaim nagy része is bámult elég rendesen…
Remélem, nem élte bele magát mindenki túlságosan abba, hogy én is Gukkie… Amúgy is korban Zeloval jobban összeillek. De miért kellenék pont én Zelonak? Mikor elmondása szerint én rossz ómen vagyok és idegesítő… Vajon a múltkor idegesítettem mikor nálunk volt? Biztosan nem, mert adtam neki koktélparadicsomot. Juj, hogy ő milyen kis aranyos volt mikor meghallotta, hogy van. Legszívesebben elkezdtem volna nyomkodni az arcát. De miért gondolok én rá? Vajon ő gondol rám? Mit csinálhat most? Biztos próbálnak. Vihetnék neki paradicsomot, meg a többieknek is kaját. Biztos örülnének neki. Ha nem lenne suli, akkor biztos vinnék neki.
Aztán ott van a panda, amit tőle kaptam. Imádom azt a pandát, egyre jobban szeretem. Még mindig nincs neve szegénykének. Majd megkérdezem Zelot hátha ő tud valamit.  Igen pontosan ezt fogom tenni. Egész órán szinte csak Zelora gondoltam. El kéne mennem orvoshoz.

Egész nap nem láttam Jiyeont… Ez lehet, azért van, mert engem teljesen elleptek és biztos őt is. Mindenki abban a hitben él, hogy én együtt vagyok Oppával pedig ez nem igaz. Nem értik miért nem erősítette meg ő is, hogy járunk. Olyan jó, hogy ők jobban tudják, mint mi. Sokan szinte kinyírnának, amiért vele „járok” mondták, hogy nem is vagyok szép és, hogy vajon mit látnak bennünk a fiúk… De sokan azt mondják, hogy nagyon aranyosak vagyunk, és igazán drukkolnak nekünk. Hát ö… oké. Nekem ez furcsa. Azért oké, jó érzés, hogy így gondolnak ránk, de nekem Gukkie oppa csak a testvérem, nem a barátom.
Iskola után együtt mentünk haza Jiyeonnal. Elmondtam neki, hogy volt reggel a kis balesetem. Nagyon kibukott és ideges lett. Nem szereti, mikor ez történik velem. Igazából én sem… 
Miután elváltunk Jiyeonnal úgy döntöttem, hogy én most elmegyek Youngjaeval kajálni. Hogy honnan jött ez a hirtelen felindulás nem tudom, de én most ezt megteszem. Felültem az első buszra majd elmentem a fiúk házához. Félénken vettem a lépteim majd vonakodva, de megnyomtam a csengőt. Nagy meglepetésemre Himchan nyitott nekem ajtót.
- Szia Channie – mosolyogtam rá majd megöleltem.
- Szia – mosolygott. – Mi ez a nagy boldogság?
- Nem tudom – vontam vállat. – Beengedsz?
- Ja, igen – mondta majd elállt az ajtóból így beléptem.
- Hello Jongup – öleltem át ő is.
- Hogyhogy itt vagy? – érdeklődött.
- Ezt én is szeretném tudni – jött oda Gukkie mire a nyakába ugrottam. Hiányzott.
- Oppa!
- Csáó – ölelt vissza. Elég sok ideig öleltük egymást és arra lettem figyelmes, hogy valaki köhög. Eltávolodtam Yongguktól majd az említett személyre néztem aki Zelo volt, mellette pedig Daehyun állt.
- Szia oppa – öleltem meg Daehyunt.
- Te most miért hívsz engem oppának? – furcsállta Dae.
- Mert a barátnőm barátja vagy és mérhetetlenül boldoggá tetted azzal a múltkori randival, ezzel kiérdemelted, hogy oppának hívjalak. Ja és csak szeretnélek felvilágosítani arról, hogyha csak egyszer is megbántod véged. Oh, és persze ne állj közénk.
- Szia Zelo – lett óriási a mosolyom majd őt is átöleltem. Meglepetésemre nem ellenkezett sőt, csak még jobban magához húzott, amit nem tudtam mire vélni, de eléggé belepirultam így a mellkasába fúrtam az arcomat. Őt hamarabb elengedtem, mint Gukkiet nem akartam nagyon feltűnő lenni.
- Oké, engem csak az érdekelne, hogy hol van Youngjae? – kérdeztem.
- Szerintem a szobájában – mutatott az említett helyiség felé Jongup mire arra vettem az irányt. Benyitottam és tényleg ott volt az a személy, akit kerestem. Integettem neki mire ő felállt az ágyról majd felém jött.
- Te meg miért vagy itt?
- Hát… Arra gondoltam, hogy kajálhatnánk egyet.
- Bom én nem Yongguk vagyok.
- Tudom. Nekem nem is Yongguk kell, hanem te. Na, eszünk vagy mi legyen?
- Hát, oké – vont vállat majd kimentünk a többiekhez. – Mi most elmentünk kajálni. Majd jövök, vagy jövünk, nem tudom.
- Jól hallottam, hogy Bom Youngjae hyunggal akar enni? – kérdezte Jongup.
- Igen, teljesen jól – mosolyogtam mire mindenkinek leesett az álla. Legfőbbképp Gukkie és Zelo volt meglepődve.
- De hát miért?! – fakadt ki Zelo majd térdre rogyott.
- Zelo légy erős. Nekünk el kell fogadnunk a tényt miszerint Bom nem velük akar enni – mondta fájdalmasan Yongguk majd leguggolt csapattársához és bíztatóan a vállára tette a kezét.
- Jó szórakozást – mosolygott Channie.
- Végre valaki! – mondta Jae miközben én a két földön szenvedő barátaink felé mentem.
- Aj, te – öleltem meg Yonggukot. – Attól, hogy vele kajálok, még nagyon szeretlek – pusziltam meg az arcát. – Meg persze téged is – emeltem fel a földről Zelot. – Na, de mi most mentünk.
Gyorsan felkaptuk a cipőinket majd beszálltunk az egyik kocsi hátsó ülésére. Megbeszéltük, hogy megeszünk egy hamburgert és a sofőr már vitt is minket. A kocsiban nagyon jól elbeszélgettünk. Jól tettem, hogy Youngjaeval jöttem. Nem akaszkodhatok rá mindig Yonggukra vagy esetleg Zelora. A többi fiúval is kéne majd programot csinálnom.

Mikor odaértünk a gyorsétteremhez bementünk majd egy eldugottabb asztalhoz ültünk. Leadtuk a rendelést majd Jae új témába kezdett.
- És miért pont velem jöttél kajálni?
- Tudod, szeretnék mindenkivel jóban lenni és te jutottál először eszembe szóval gondoltam akkor jövök veled. Szeretnélek jobban megismerni.
- Oh, az jó.
- Igen. Szóval mesélj nekem… Zeloról.
- Mi van? – kérdezte fura fejjel mire akaratlanul is kitört belőlem a nevetés.
- Csak vicceltem – nevettem majd ő is csatlakozott.
- Már megijedtem. Egyébként biztos, hogy megeszed te azt a sok kaját, amit kikértél?
- Igen. Általában ezt szoktam itt enni.
- Akkor jó. Gondolom, szeretsz enni.
- Imádok.
- Akkor Himchan hyunggal biztosan nagyon jól kijöttök, majd mert ő mindig etetne mindenkit.
- Komoly?
- Igen.
Miután kihozták a rendelést rögtön neki is kezdtünk enni. Egy csomót beszéltünk meg nevettünk. Annyira jól éreztük magunkat, hogy az étterem után még elmentünk sétálni is. Kikötöttünk a szökőkútnál. Eszembe jutott, amikor belelöktem Zelot. Teljesen akaratlanul. Talán életem egyik legjobb véletlenje volt. Ha akkor nem lököm be, most nem lenne, a legjobb barátnőmnek barátja én pedig nem ismerném Yonggukot és a többieket. Igazán megkedveltem őket. Nagy nevetésemben Yougjae szakított meg
- Min szórakozol ennyire jól? Tudni akarom.
- Itt löktem bele Zelot a szökőkútba.
- Szívesen megnéztem volna.
- Én, se láttam teljesen. Pedig milyen jót nevettem volna, rajta ha látom, ahogy benne lubickol – nevettünk.
- Figyelj Bom - mondta mire rá emeltem tekintetem. - Látom, valami nagyon nyomja a szíved, nekem nyugodtan elmondhatod.
- Nem is tudom...
- Figyelj, én nem adom tovább senkinek és talán még tanácsot is tudok adni.
- Hát jól van... Egyre többet beszélek Zeloval és kezdem megkedvelni. A múltkor áthívtam Gukkie oppát, de Zelo hirtelen beállított és mihelyst ez megtörtént oppa lelépett. Kettesben maradtunk Zeloval. Még sose voltam vele igazából kettesben, igaz otthon volt apu is, de az nem számít. Szóval elején kicsit feszengtem meg minden, de aztán tiszta jól elbeszélgettünk. Azóta egy csomót van a fejemben és nem bírom kiverni. Nem tudom, ez miért van. Oké van egy sejtésem, de ezt még magamnak is alig merem bevallani. Jiyeonnak is csak nehezen tudtam kinyögni.
- Tetszik neked Zelo - jelentette ki a nyilvánvalót.
- Igen! - vágtam rá kétségbeesetten. - Mit tegyek?
- Őszintén szólva, nem igazán tudom. Talán nyitnod kéne felé és többet találkozni vele. Lehet, aztán rájössz, hogy ugyan olyan érzelmeket táplálsz iránta mint Yongguk iránt.
- De nem mert Gukkieval kapcsolatban teljesen mást éreztem...
- Egy biztos. Zelonak még nem volt barátnője, sőt még csak arról sem tudok, hogy bárki iránt is komolyabban érdeklődött volna. Nem ismeri annyira ezeket az érzéseket. Lehet, hogy majd neked kell először oda állnod és a szemébe mondani, hogy mit érzel. Minden esetre én sok szerencsét kívánok neked és remélem tisztázódnak az érzéseid.
- Köszi. Talán igazad van, sőt biztos tetszik nekem Zelo, de ez nekem túlságosan is új...

- Nyugi. Minden úgy lesz, ahogy annak lennie kell.

Adrienn & Minirigó xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése