2013. október 19., szombat

Chapter Twenty-Four

*Daehyun POV*
Most kivételesen a telefonom ébresztőjére keltem. Muszáj, voltam beállítani mivel ma én megyek Jiyeonért  és hozom el hozzánk Bommal együtt ugyanis innen fogunk elindulni.
Egyébként a legjobb tudásom szerint ez egy ott alvásos program lesz, mivel eléggé mesze van, az a hely ahol tartják az esküvőt ezért mindenki egy szállodában fog aludni. Itt a remek lehetőségem arra, hogy kitapasztaljam az én édes szerelmem alvási szokásait, ha már a múltkor Dongwoo úgy átvert. Olyan fájdalmas erre visszaemlékezni.
Remélem, az az ember nem jön, mert akkor biztos nem tudnánk nyugodtan együtt lenni Jiyeonnal. Nem tudom miért, de szokása, hogy mindig megzavar minket…  
Szépen kinyomtam a telefonom, hogy ne keltsem fel a nem messze tőlem szépen alvó Yonggukot. Még korán lenne neki a keléshez, hiszen csak hajnali fél 5 van. Igazából nem tudom, hogy én miért nem Youngjaeval vagyok egy szobában… Itt Himchannak kéne lennie Zelonak pedig Jonguppal. Most már mindegy valamiért ez így alakult.
A készülékemet visszatettem az éjjeliszekrényre majd a fürdőbe vettem az irányt. Gyorsan letusoltam majd derekam köré csavartam egy törölközőt és a mosdókagylóhoz lépkedtem. Kómásan megengedtem a csapot majd a fogkefémért nyúltam. A zubogó víz alá helyeztem azután pedig rányomtam a fogkrémemet. Elzártam a vizet és elkezdtem sikálni a fogam közben pedig próbáltam dúdolgatni.
Kíváncsi leszek erre az esküvőre. Remélhetőleg Jiyeon nem lesz nagyon pipa rám és a menyasszony, amiért plusz nyolc személy is jön, de hé, legalább több ajándékuk lesz, plusz mi híresek vagyunk, ez meg  már csak bónusz.
Kiöblítettem a szám majd lemostam a fogkefém. Gyorsan felhasználtam egy kis szájvizet és kimentem a szekrényemhez. Elővettem egy fekete halvány mintás felsőt hozzá pedig egy piros térdgatyát és visszavonultam a fürdőbe. Letettem őket az ott lévő polcra majd visszasiettem egy bokszerért. A fürdőben magamra kaptam a kint felejtett darabot és a nadrágomat.
Bekentem magam mindenféle illatszerrel majd magamra kaptam a felsőm.  Beállítottam a hajam majd magamra fújtam egy kis parfümöt, hogy meglegyen a tipikus Daehyun illatom, amit remélhetőleg Jiyeon nagyon szeret. Habár ha nem tetszene neki már biztos szóvá ejtette volna…
Elhagytam a fürdőszobát és kivettem a kisszekrényemből egy piros maszkot. Felkaptam a telefonom, a tárcám – ki tudja, hogy kell-e vennünk valamit -, a slusszkulcsot és már száguldottam is barátnőmhöz.
Még ennyi idő után is jó érzéssel tölt el, ha kimondom, hogy barátnőm. Oké nem sok ideje járunk, de nekem már ez is soknak számít, az én esetemben ugyanis egy idolnak nem könnyű mivel ott vannak a rajongók meg a fellépések és még sorolhatnám, de Jiyeon kitart mellettem. Habár a rajongók eléggé bírják az aranyos pofikáját. Egyébként, ha kocsival megyek, akkor miért tettem én fel a maszkot? – kérdeztem magamtól, majd levettem az említett darabot.

Beszálltam a járművembe majd elfordítottam a kulcsot. Felzúgott a motor én pedig szépen lassan kitolattam a garázsunkból.
Tegnap mondta Yongguk, hogy tömegközlekedést használt és, hogy mennyire rossz volt. Kérdem én, miért nem ment kocsival?! Mindene meg van hozzá, hogy kényelmesen utazhasson, sőt még ha nem akar vezetni itt, van a sofőr, de nem ő buszocskázik aztán meg panaszkodik nekünk. Hát oké…
Abba is beavatott minket egyébként, hogy Zelot és Bomot össze kell boronálnunk. Mikor meghallottam, hogy ő Jiyeonnal volt több mint egy órát elfogott a féltékenység. Nem vagyok normális, hogy a saját csapattársamra féltékenykedek. De ha én így vagyok vajon szegény Zelo mit érezhet mikor Yongguk napokat is el szokott tölteni Bommal? Szegénykének biztosan rossz.
Egyébként Junhong, hogyan szeretett bele Bomba? Számomra ez olyan magas még mindig. Az meg még jobban, hogy Bom hogyan kedvelte meg Zelot… Aztán azt se értem, hogy miért mondta el hamarabb Youngjae barátunknak, mint Yongguk hyungnak. Csupa megválaszolatlan kérdés.
Az ötlet pedig miszerint zárjuk be őket egy szobába egyáltalán nem hiteles. Egy csomó drámában látom ugyan ezt… Igaz ott bejönnek és remélhetőleg itt is befog, de nem tudtak volna kicsit eredetibbek, lenni? Ezzel nem azt mondom, hogy én jobb dolgot találtam volna ki, de akkor is.
Egy jó fél óra alatt ott is voltam barátnőmnél. Leparkoltam majd az ajtóhoz siettem. Gyorsan bepötyögtem a kódot majd a lifthez sétáltam. Szerencsémre pont akkor ért le mikor odaértem. Egy idős néni és gondolom az unokája szállt ki belőle. Belépkedtem majd megnyomtam Jiyeonék emeletének a gombját. Még épp időben értem fel az emeletükre ugyanis úgy volt megbeszélve, hogy 6-ra érek ide most pedig 5 óra 48 perc. Az ajtójukhoz mentem, megnyomtam a csengőt és rögtön egy táskákkal felszerelt Jiyeonnal találtam magam szemben.
Ennyi cuccot hoz? Minek ennyi? Egy nagytáskát tartott a kezében, egy bőröndöt és egy hátizsákot is viselt a hátán. Úgy tudtam csak két napra megyünk…
- Ö... Szia - nyomtam egy kis puszit a szájára. - Már kész is vagy?
- Igen - mosolygott. - Egyébként siessünk, mert még el kell mennünk Bomért is ugyebár - siettetett. Oh igen Bom, őt is mi visszük el hozzánk, mert Yongguk lusta volt felkelni, meg isten igazából így pénztakarékosabb is.
- Segítsek vinni valamit? - ajánlottam fel segítségem.
- Nyugodtan viheted a hátizsákomat, mert fáj tőle a hátam. Sok cuccot beleraktam - mosolygott, majd levette a hátáról, és segített felvenni. Tényleg sokkal nehezebb volt, mint gondoltam…
- Ennyi? Mehetünk? – kérdeztem ugyanis azt hittem, hogy több cuccot fog nekem ideadni.
- Hát esetleg akarsz mást vinni? Ha nem, akkor természetesen megyek én ekkora cuccokkal... Amúgy igen, indulhatunk.
- Hát, te nem mondtad, hogy vigyem. Kitudja, milyen dolgok vannak benne, amiknek én még csak a közelükbe sem mehetek, de add ide a táskát. A bőröndöt gondolom, már tudod húzni vagy vigyem én azt is? Tudod, multifunkcionális vagyok – húzogattam a szemöldököm.
- Ááá, még a végén az emberek fura barátnak hisznek... Ezért tessék - nyomta a kezembe a másik tatyóját. Mikor leértünk a kocsihoz megnyomtam a kulcson lévő gombot és kinyitottam. A csomagtartóhoz léptem és beletettem a két táskát. Jiyeonra néztem, aki vette a célzást és átadta a bőröndöt is.

Beültünk a kocsiba majd elindultam. Kifordultam az utcára és nyugodtan vezettem tovább.
- Mehetnél kicsit gyorsabban, de természetesen ne ölj meg, miközben ezt teszed. Tíz órára oda kell érnünk, és körülbelül két órás az út. Nem értem miért kellett a város másik végébe szervezni ezt az esküvőt – sóhajtott én pedig gyorsabbra vettem a tempót.
- Egyébként - fordultam felé egy pillanatra - Miért hozol te ennyi cuccot? Úgy tudtam két napra és egy éjszakára megyünk.
- Hát tudod... Fogalmam sincs, hogy miben menjek az esküvőre, na meg a lagzira. Ezért sok ruhát hoztam, és hozzá illő cipők is kellettek természetesen. Ráadásul hoztam a sminkkészletemet is. Meg pizsama, rendes ruha is van ezekben a csodálatos csomagokban – sorolta fel.
Atya ég. Tényleg nem tudta eldönteni a két hét alatt, hogy mibe jöjjön? Hát oké… Erre itt vagyok én. Az esküvőre tökéletes lesz az öltönyöm, amiben annyira jól nézek ki és ettől Jiyeon el fog ájulni, a lagzira pedig felveszek egy fekete szűkfarmert és egy rövid ujjú fehér inget, amit persze begyűrök a nadrágomba. Igazán jól fogok kinézni.
- Ilyenkor tényleg hálát adok az istennek, hogy nem vagyok lány...
- Én is örülnék, ha nem lennék az... Olyan sok gonddal jár az, hogy nő nemű vagyok - biggyesztette le az ajkát.
- Sajnálom - simítottam meg fejét. - Viszont ha nem lennél lány, akkor nem lehetnék én itt neked - kacsintottam rá.
- Áh... Siessünk már inkább. Ha ilyen tempóban haladunk, akkor sohasem fogunk eljutni Bomékhoz. Egyébként, ha nem lennék az aki, akkor most te is egyedülálló lennél - mosolygott. - Oh... Bárcsak itt lenne már Bom. Akkor már mehetnénk az esküvő helyszínére - mondta, majd kibámult az ablakon, és egy ideig meg sem mozdult, annyira figyelt valamit. Erre én nem igazán reagáltam, mert nagyon elbambult… Tíz perc múlva már ott is voltunk a kicsi Bom otthonánál.
- Ha bemegyünk szólni neki, hogy megjöttünk akkor már itt is lesz – biccentettem a lakóházuk felé.
- Akkor menjünk - vágott boldog fejet. Leállítottam a motort majd kiszálltunk a kocsiból. Ujjainkat összefontuk majd elindultunk befelé. Jiyeon könnyedén beütötte a kapukódot és a házba is bejutott a kulcsával. Miért van neki kulcsa Bomék házához?
- Miért van neked ide kulcsod? – kérdeztem meg tőle ugyanis roppant kíváncsi voltam rá.
- Azért, mert ő is tudja a mi házunk kódját, és neki is van a miénkhez. Ez úgy szép, ha nekem is van az övéhez.
- Oh, értem. Már minden világos.
- Sziasztok! - jött ki Bom két bőrönddel. - Akkor tényleg jól hallottam, hogy ideértetek. Hiányoztál Jiyeon - ölelte meg az említett személyt így elváltak ujjaink...
- Te is hiányoztál husikám - mondta, majd egy kicsit hosszabban megölelték egymást. Igazából nagyon aranyosak együtt, de valahogy jobban szeretem, ha engem ölelget ez a csodálatos nő.
- Mit segítsek vinni? – csaptam össze a tenyerem.
- Igazából bent van, még egy táska szóval az hozhatnád te és egy bőröndöt, a másikat pedig Jiyeon ha nem baj – mosolygott ránk. Tuti, hogy ő se tudja, mégis mit vegyen fel, az esküvőre és a lagzira… Komolyan mit csináltak ők az elmúlt két hétben?
- Oppa tudod, én nem terhelhetem meg magam, mert apuci annak nem örülne. Egyébként pedig a még névtelen pandámat viszem - szökdécselt vissza a szobájába majd kijött a Zelotol kapott óriás pandával. Ez most komoly? Tényleg hozni akarja azt a nagy valamit? Hát ilyen nincs… hogy fogunk mi elférni? Istenem…
- Miért kell annak név? - nézett rá furcsán Jiyeon.
- Nem… igazából nem a névvel van a gond. Engem jobban érdekel, hogy minek kell neked az? - mutattam végig a plüssön.
- Azért, hogy tudjam a nevén szólítani, na, nem mintha annyit beszélnék hozzá... De kell! Majd Zelo szépen elnevezi. És azért kell, mert nem tudok nélküle elaludni. És mivel most máshol alszom ezért vinnem kell magammal érted?
- Ja... – válaszoltam tömören. Kicsit furcsa, hogy már Bom is oppának hív, de Jiyeon még mindig nem… Oké, hogy már elmagyarázta, de azért jól esne.
- Nem hiszem, hogy Zelonak az lesz a legnagyobb gondja, hogy a te pandádat nevezgesse el... - bámult rá összeszűkített szemekkel, majd megragadta Bom kezét - induljunk. - mosolygott, majd szépen elindultak.
- Csak szeret annyira, hogy elnevezze a pandát, amit vett nekem ismeretlen okokból... - hallottam még Bom hangját majd végleg eltűntek.
 Hát oké ebbe bele kell törődnöm… Jiyeon Bom kezét fogja és itt hagyott engem a két bőrönddel és a nagy táskával… Rendben… Felkaptam a vállamra a táskát és elkezdtem húzni a bőröndöket magam után. Mikor kiértem a lakásból bezártam az ajtót majd a számba vettem a kulcsot és elmentem a kocsiig. Gyorsan betettem a poggyászt a csomagtartóba majd lezártam azt. Beültem a vezetőülésre és meglepetten konstatáltam, hogy az Anonymus panda ül az anyós ülésen a lányok pedig mögöttem kuncognak.
- Komolyan? Tényleg? – fordultam hátra közben pedig kivettem a kulcsot a számból.
- Ez van – vont vállat Bom.
- Édes itt a kulcsod – nyújtottam át neki.
- Köszi – nyomott egy puszit az arcomra. Visszafordultam előre majd elindultunk a dorm felé. Az út alatt a lányok folyamatosan pusmogtak én csak néha-néha szóltam közbe. Szépen beparkoltam a garázsba majd a lányok ki is szálltak az autóból. Bementünk Bom pedig rögtön Yongguk nyakában kötött ki.
- Oppa! Hiányoztál – ölelte, de szerintem olyan erősen hogy Yongguk alig kapott levegőt.
- Te is nekem! - mondta, majd visszaölelte.
- Azt hittem, csak engem szeretsz ennyire... Ez olyan fájdalmas... - műsírt Jiyeon, majd a vállamnak döntötte a fejét, és úgy folytatta ezt a tevékenységet. Erre én csak szorosan átöleltem.
- Mikor indulunk? – jött ki a szobájából Jongup Zeloval karöltve.
- Hívott valaki? - mászott elő Youngjae.
- Név szerint nem - közölte vele Bom miközben Yonggukkal piszkálódtak. Vagy nem is tudom mit csináltak. Zelot szinte észre sem vette. Most tényleg tetszik neki és nagyon nagy baj van, vele vagy körülbelül teljesen figyelmen kívül hagyja, hogy mégis mi van Zeloval. De mivel Jiyeonnak azt mondta tetszik neki biztosan a nagy gond lesz a jó megoldás.
Eldöntöttük, hogy Jongup, Youngjae és Himchan megy egy autóval, amiben viszik a mi két bőröndünk – igen nekünk, fiúknak összesen lesz kettő bőröndünk, mert mindenki kiválasztotta mit vesz fel… - és Bom pandáját. Nagy nehezen, de végül is sikerült rávennünk, hogy a pandának muszáj a másik kocsival mennie.
Mivel Youngjae és Himchan tud jól tájékozódni ezért ők mennek elől. Oké, hogy van GPS, de inkább menjenek ők elől a GPS társaságában én pedig szépen követem őket. Mindenki beszállt a kocsiba. Yonggukot arra tudtuk alig rá venni, hogy legyen szíves hátra ülni, hogy én tudjak elől Jiyeonnal.
Igazából fogalmam sincs, hogy miért nem Yongguk vezet és ő ül elől Bommal. Oh, talán azért mert ők nem járnak. Igen, biztosan ezért. Szóval beültünk a kocsiba, vagyis csak csücsültünk volna, mert Zelo, Yongguk és Bom kint álltak…
- Beszállnátok? – hajolt ki az ablakon Himchan.
- Be… de hogy? – kérdezte Bom.
- Hogyhogy hogy? – értetlenkedtem.
- Nem tudják ki, ki mellé üljön, de mivel Bom a lány és neki kell, a kevesebb hely ő ül középre, na – ültette be a kocsiba Yongguk Bomot majd beszállt mellé Zelo pedig a másik oldalra helyezkedett el.

Már egy órája utazhattunk szerintem mikor is Bom bealudt. Az elmúlt egy órában beszélgettünk én énekelgettem meg minden féle butaságot csináltunk, de most, hogy Bom elaludt Jiyeon megtiltotta, hogy hangoskodjunk, de ez nem igazán jött össze Zelo és Yongguk miatt.
- Ohh - nézett oldalra Yongguk -, nézd, már milyen aranyosan alszik. Hagyom, hogy rádőljön a vállamra - majd nyúlt volna a lány felé, de Zelo rácsapott a kezére.
- Miért kellene rajtad elhelyezkednie?! Természetesen rajtam fog pihenni! - mondta, mire ő is már a kezével fogta volna Bom fejét, azzal a céllal, hogy magára döntse. Igen pontosan azon kezdtek el veszekedni, hogy Bom kinek a vállán szunyókáljon.
Na, most szerintetek ez normális? Nem, hogy hagynák szegényt nyugodtan csucsulni, nem majd mindjárt elkezdik ide-oda döntögetni a fejét, ami egyszer csak le fog esni a helyéről a sok mozgás miatt.
- Én vagyok a legeslegjobb barátja! Engem szeret a világon a legjobban! Szóval természetes, hogy rajtam fog feküdni! El a kezekkel! - szólt oda mérgesen Zelonak Yongguk. Vajon ez tényleg igaz? Én úgy tudtam, hogy Jiyeont szereti a világon a legjobban… Azóta ennyit változtak volna az érzése? És Jiyeon ezt szó nélkül hagyja? – kérdeztem magamban mire barátnőm fel is szólalt.
- Hát én ezzel azt hiszem, vitatkoznék... - nézett hátra Jiyeon, majd valamiféle pillantást vetett Yonggukra.
- Hagyjátok már szegény lányt - szóltam bele, habár lehet nem kellett volna. - Egyszer úgyis el fog dőlni valamelyik oldalra és ahova dől majd ott fog aludni ennyi. Egyébként meg szerintem is Jiyeont szereti a legjobban... – álltam mágnes oldalára.
- De én azt akarom, hogy az a bizonyos oldal az én legyek! - mondta Yongguk.
- Szerintem én leszek az! - mondta Zelo felfujt arccal, mire Yongguk száját egy gonosz mosoly hagyta el, és rácsapott a kis maknae arcára. Úr isten, hova kerültem én? Olyanok, mint két öt éves gyerek, akik az anyukájukért harcolnak… Ja, természetesen Bom nem kelt fel Yongguk kis akciójára.
- Szerencsétek van, hogy Bom még egy atomrobbanásra sem kel fel általában... Bár van, amikor arra igen, hogy fejbe csapom valamivel. De ha lehet, akkor most inkább ezt ne tegyétek meg. Csak hagyjátok már abba. Nem hiszem, hogy látni akarjátok azt, hogy milyen hisztis miután valami vagy valaki felveri... - kommentálta ezt a kis vitát Jiyeon.
- Miért ilyen fontos, hogy Bom kinek a vállán alszik? Miért nem mindegy nektek? Az ember általában örül, ha senki nem dől a vállára és nyálazza, össze miközben alszik, ti pedig itt vitatkoztok érte...
 - Ha Jiyeon lenne, mondjuk köztem, és közted akkor te nem veszekednél azért, hogy a te testeden legyen? És ne az enyémen?! - kérdezte Zelo miközben simogatta az arcát - Amúgy ez most fájt, Hyung... - fordult egy kicsit Yongguk felé.
- Jó, de az más Jiyeon az én BARÁTNŐM - emeltem ki a barátnőm szócskát - Bom pedig egyikőtök barátnője sem… csak egy lány a „szomszédból”.
- No comment... - sóhajtott Jiyeon.
- Most mi van? - fordultam felé egy pillanatra.
- Tudod... - hajolt oda hozzám közel, majd a mondandója többi részét a fülembe súgta - lehet, hogy Bom nemsokára Zelo barátnője lesz, csak ezt még ők nem tudják - mosolygott.
- Ohh - mondtam nyugodtan. - Óhh! Már értem - mosolyogtam rá. Hirtelen annyit vettem észre, hogy pirosra váltott a lámpa ezért gyorsan befékeztem minek következtében Bom előre dőlt egyenesen az én vállamra. – VICTORY! – mondta ki kicsit halkabban.
- Hát ilyen nincs – pufogott Yongguk.
- Ez egyáltalán nem igazságos Hyung! – társult mellé Zelo is.
- Ez van – húztam sunyi mosolyra a számat mire Bom felébredt. Elkezdett pislogni és törölgetni a szemeit.
- Mi történt? – kérdezte majd ásított egyet.
- Elaludtál a fiúk meg összevesztek azon, hogy kinek a vállán feküdj, de végül az enyémen kötöttél ki.
- Aha, az jó – mondta majd visszadőlt fejét a biztonsági övére helyezte, ami megtartotta azt majd tovább folytatta az alvást.
- Háhá, hát ezt megszívtátok – nevetett fel Jiyeon én pedig társultam hozzá. A két jómadár hátul pedig a két ablak felé fordult csalódottan.

***

Himchan leparkolt a hotel parkolójában és voltak olyan ügyesek, hogy olyan helyet pécéztek ki ahol két szabad hely volt így szépen be tudtam parkolni melléjük. Himchannal kiszálltunk az autóból majd közeledni kezdtünk egymáshoz mikor már elég közelinek éreztem magam hozzá megálltam.
- És most? – kérdeztem.
- Ne engem kérdezz. Jiyeont, ő tudja – biccentett a barátnőm felé.
- Oh, igaz-igaz - mondtam majd mind a ketten odamentünk Jiyeon ajtajához, aki erre lehúzta az ablakot. - Hogyan tovább? - érdeklődtem.
- Menjünk először, jelentkezzünk be a szállodába, majd osszuk el ki kivel lesz egy szobában - mondta.
- Oké akkor Himchan ti maradjatok itt mi Jiyeonnal bejelentkezünk. Zelo ti meg keltsétek fel Bomot. Lehetőleg ne vesszetek rajta össze - nyitottam ki Jiyeon ajtaját majd kisegítettem a kocsiból.

- Van szobafoglalásunk Park Jiyeon névre, de mivel nyolcan vagyunk, ezért már beszéltem az illetővel, aki meghívott, és azt mondta, hogy el tud még nekünk intézni 3 szobát ezen kívül.
 - Üdvözlöm hotelünkben. A szobáik már készen állnak arra, hogy elfoglalják őket. Alá kéne írnia pár papírt, amivel igazolja, hogy átvette a szobát és meg is kapja a lehúzó kártyákat - mosolygott rá a férfi.
Miért mosolyog ez az én barátnőmre? Komolyan mondom felháborító. Hogy tudassam vele Jiyeon igenis foglalt. Ha abból nem jött volna rá, hogy fogom a kezét, magam felé fordítottam fejét majd egy kis puszit nyomtam a szájára. Az én barátnőmmel nem flörtölhetnek csak úgy…
- Na Daehyun, most nem látod, hogy intézkedek? - tolta arrébb egy kicsit a fejemet. - Oké - mondta, majd aláírta a papírokat a férfi pedig a kezébe adta a kártyákat, majd mentünk is.
- Hé! Ne koptass már le így mikor épp azt bizonygatom, hogy te az ÉN - mutattam magamra - BARÁTNŐM vagy.
- Szerintem rájött MAGÁTOL is. Nem volt szükség a „bizonygatásra”. Egyébként is, most mi váltotta ki belőled ezt a hajlamot? - nézett rám furcsán.
- Az, hogy mosolygott rád, ne mosolyogjon rád minden férfi ok nélkül. És mivel most eléggé „lejárattál” tartozol nekem - húztam sunyi mosolyra a számat. - Mégpedig egy csókkal - tapogattam mutatóujjammal a szám.
- Nem mintha egy ilyen dolgozónak nem az lenne a feladata, hogy mosolyogjon az ügyfelekre... De… mi lesz, ha véletlenül egy fotós pont erre jár... és lefényképez, és ezért közutálat tárgya leszek, az iskolámban?! - biggyesztette le az ajkát.
- Ha te vagy az ügyfél, akkor nem az a dolga - jelentettem ki. - Plusz már úgyis tudják, hogy együtt vagyunk ebből adódóan gondolom, gondolják, hogy csókolózunk és más egyéb dolgok. Plusz nem engedem, hogy kinyírjanak, mert megvédelek - kacsintottam rá.
- Nem hinném, hogy csak ezért járnál velem iskolába... – sóhajtott
- Mindegy hagyjuk - mondtam majd szorosan magamhoz húztam és ajkaim az övére tapasztottam. Először próbált elhúzódni, de aztán, mint vártam megadta magát és behódolt az élvezetnek. Kezem derekára csúsztattam ő pedig hajamba túrt nyelvem átcsúsztattam szájába és megkezdtük az annyira szeretett és már megszokott csatánkat. Csak úgy faltuk egymás ajkait. Ebből sose elég az biztos. Sajnos most nem a levegőhiány miatt váltunk el ugyanis Youngjae szakított minket félbe a köhintésével.... Kinyírom.
- Khm... Cuccozhatunk? - kérdezte.
- Ja, megvannak a kártyák a szobaszám is szóval, ja - mondtam majd elkezdtem húzni Jiyeont a kocsi felé ahol már ott álltak a többiek a bőröndjeikkel. Vagyis Bom a pandáját fogta a fáradt fejével, Yongguk a két bőröndjét Zelo pedig a táskáját... Jongup meg Himchan pedig a mi két bőröndünkkel állt mellettük. Már csak Jiyeon cucca volt a csomagtartóban így hát kivettük őket. Jiyeon ismét hátamra adta a táskát majd a kezembe a nagyobbikat ő pedig húzta a bőröndöt. Viszont azt időközben átvette tőle Youngjae. Mihelyst Jiyeon üres kézzel maradt Bomtól akarta elvenni a pandát miszerint ne erőltesse meg magát viszont Bom az istenért se akarta neki átadni. Amúgy is nem mintha egy panda akkora megerőltetés lenne ráadásul ez nem is igazi…
Mikor felértünk a 4 emeletre és elértük a szobákat nem tudtuk, hogy ki kivel és melyikbe menjen.
- Oké én bemegyek a xy szobába - mondta majd kivette Jiyoen kezéből a kártyát lehúzta bement a szobába és ledőlt az ágyra. Mitől ilyen fáradt ez a lány? - Jiyeon te alszol velem vagy kihasználod az alkalmat? - emelte fel kicsit a fejét, de szinte abban a pillanatban vissza is tette.
- Természetesen alszok veled! - mondta, majd beugrott mellé az ágyba. Mi van? Ez nem lehet! Nem engedem!
- Ohh, de kis aranyos vagy - mondta Bom majd elkezdték ölelgetni egymást.
- É-és velem mi lesz? - esett le az állam.
- Alszol Youngjae-vel - mosolygott Yongguk mire én odamentem majd a füléhez hajoltam és ezeket a szavakat suttogtam neki:
- Gondolom te is jobban örülnél ha Bommal és nem valamelyik fiúval kéne aludnod egy ágyban.
- Én tökéletesen megvagyok akárkivel egy ágyban - mosolygott. - Akár fiú, akár lány, vagy akármi.
- Nem, nem és nem! Nincs itt Dongwoo nem engedem, hogy Bom szétválasszon minket! - mondtam majd közéjük ugrottam az ágyban.
- De most miért? - kérdezte Jiyeon szomorúan. - Olyan régen aludtam már Bommal!
- Velem meg még so-ha-sem érted soha!
- Elkezdhetjük ezt máskor is, nem muszáj most... - szűkítette össze a szemeit.
- De máskor nem tudjuk, mert ott van Dongwoo nálunk pedig Yongguk - biggyesztettem le ajkam.
- Ah, Dongwooval jó aludni. Remek párna - mondta.
- Miiii vaaaan?! - kérdeztem szokatlanul vékony hangon. - Te aludtál már vele?
- Ezt mégis mikor akartad velünk megosztani? – kérdezte csípőre tett kézzel Bom.
- Most miért olyan meglepő, hogy aludtam a bácsikámmal? Volt, amikor még a régi lakásunkban éltünk... akkor nem volt vendégszoba, nekem meg francia ágyam volt már akkor is. Mivel nem tudott hol aludni, ezért velem aludt. Szerintem ti is aludtatok már a rokonaitok egyikével, ne kövezzetek meg, mert én megtettem a legkedvencebb nagybátyámmal. Ráadásul csak hat! 6! év van közöttünk. Még ha öreg lenne, megérteném ezt a felháborodást, de nem öreg! - magyarázta el a helyzetet.
- Pont ez az, hogy csak 6 év van köztetek ki tudja miket művelt veled fejben... Nem aludhatsz ilyen fiatal pasasokkal együtt - kötöttem ki. - Persze én kivétel vagyok.
- Már aludtam apával. Szeretek vele aludni - vallotta be Bom.
- V-várj! Mi az, hogy legkedvencebb nagybáty? - kérdeztem hirtelen
- Az igazság.
- Csak mond, kérlek, mond, hogy nem szereted jobban, mint engem és nem hagyod, hogy elválasszon minket? – kérdeztem miközben megjelent Jongup és kivette az egyik kártyát Jiyeon kezéből. - Zeloval együtt vagyunk - mondta majd kiment a szobából át a sajátjukba.
- Öhm... Nem választhat szét minket természetesen - mosolygott.
- És mi van a másikkal? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Mindegy Daehyun oppa te úgyse lehetsz első, mert, még én is itt vagyok - nyújtotta ki rám a nyelvét Bom.
- Igen. Bom mindig előrébb lesz a rangsorban, mint te - mondta, majd megborzolta Bom haját.
- Szeretlek Jiyeon - ölelte át Bom az említett személyt mire az visszaölelt.
- Tudom-tudom. Én is téged! - mondta.
- Oké... Feladom - mondtam majd kivettem egy beléptetőt Jiyeon kezéből. - Youngjae együtt vagyunk - intettem barátomnak majd kifelé indultam a szobából.
- Felőlem - vont vállat.
- Jó! Várj, nem hagyhatom! Ha nyilvánosság elé kerülsz, még lehet, azt hiszik, csak azért 'tartasz', hogy elfedd másságod - futott utánam Jiyeon, utána pedig megragadta a kezemet.
- VICTORY! Ma már másodjára - leheltem egy apró csókot ajkaira.
- Himchan egy szobán osztozunk - ragadta meg barátja felsőjét Youngjae.
- Jól van – mondta majd elkezdte maga után húzni a bőröndöt és bementek a szobájukba.
- Egyébként Yongguk jobban tetted volna, ha rám hallgatsz és jelentkezel Bomhoz meg megspóroltunk volna fél órát...
- Hallod... Hagyj már. Miért kellene rád hallgatnom, mikor én vagyok a leader?! Na, mindegy. Bommie együtt leszünk! Jupppii - ugrott oda a lány mellé.
- Olyan cuki vagy oppa - ölelte meg Bom. Ha ezt Zelo látná... Apropó vajon mit fog ahhoz szólni, hogy időközben Bom nem Jiyeonnal hanem Yonggukkal osztozik egy szobán? Előbb utóbb úgyis kiderül. Mivel nagyon rendes vagyok bevittem a szobájukba Bom cuccait majd rájuk zártam az ajtót.
- Kinyitod az ajtónkat? - kérdeztem Jiyeont.
- Igen, természetesen ki - mondta, majd ténylegesen megtette. Gyorsan behordtuk a cuccainkat majd úgy döntöttük kipihenjük kicsit magunkat az esküvő előtt ezért elterültünk az ágyon, de végül is egymás karjaiban kötöttünk ki.
- Szeretlek - mosolyogtam rá mire ő is elmosolyodott.
- Én is téged! - ölelt át szorosan engem pedig hatalmas melegség töltött el.



Minirigó & Adrienn xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése